Monday, October 11, 2010

Meaningfull ^^



i don't want to post those unhappy post again..
i hope lahh & i will try my best..
i am the one who always make my friends happy but not worry with mii !!


羨慕小孩們不怕畏懼地站在台上表演~ 
我留下了眼淚
小時候的我也行的,但現在呢??
以前的我,在我的表演節目當中,老師曾說過我是最亮眼的,現在呢??
我的自信呢??
全消失了。。

當你看別人不順眼時,可能不是那個人不好,只因自己的修養不夠好
會說不會做,那是我!!
我就是沒有修養,行了吧~

No comments:

Post a Comment